המלצות על נוטריון

 

עו"ד ונוטריון אירנה פיין
К НОТАРИУСУ-АДВОКАТУ ИРЕНЕ ФАЙН
051-55-33-400
רוסית - РУССКИЙ, אוקראינית - УКРАЇНСЬКА МОВА, אנגלית - ENGLISH , ספרדית - ESPAÑOL , רומנית - LIMBA ROMÂNĂ ,צרפתית – FRANÇAIS

המלצות על נוטריון

מהי עבודתו של נוטריון? 

איש לא באמת רוצה להיקלע למצב בעייתי, ועם זאת בתרחישים מסוימים אנו רוצים להיוועץ בנוטריון. זה יכול להיות עקב עניין תעבורתי ויכול להיות אפילו בשל התנהלות מול בנקים. בשביל מקרים מהסוג הזה תמיד כדאי שיהיה לכם נוטריון.

נוטריונים בישראל

יש בנמצא הרבה נוטריונים בארץ, והם מתעסקים בדברים רבים ומגוונים; ניהול עיזבונות, עריכת חוזים, ענייני גירושין וייצוג בבתי המשפט. שירותי משפט מתייחסים כמעט אל כל נושא בחייכם, מהסיבה הזו זה לא מפתיע שביום מן הימים נזדקק לעורכת דין טובה.

מיהו הנוטריון?

מעוניינים בקצת נוטריונים הם בעצם עורכי דין רגילים לכל דבר עם הסמכה מיוחדת להתעסק בעיסוקים שונים. באיזה מקרה אנשים צריכים שירותי נוטריון? למשל, אם אתם צריכים להוציא דרכון אירופאי, יש צורך קודם כל להראות מספר מסמכים שונים מתורגמים. לא כל תרגום יכול להיות מאושר, שהרי חובה להציג תרגום נוטריוני מאושר. מקרה דומה נוסף, כאשר אנו קונים מנדל”ן, יש צורך להציג, בין היתר, חותמת נוטריון.

לא בטוחים איך בוחרים נוטריון?

יש בחיינו כמה החלטות חשובות ביותר – המדינה בה נחיה, המכונית שנקנה והכי חשוב, העורך דין נוטריון שיסייע לנו כאשר נצטרך.

מתחילים בחיפוש אחר עורך-דין ממולח? זה תמיד רעיון טוב לחפש המלצות מקרובי משפחה טובים. המלצות מסוג זה הן הכי אובייקטיביות, וכך תדעו בלב שלם שלא מנסים להונות אתכם.

אם אנחנו נפגשים עם משרד עורכי-דין, יש לבדוק האם הוא מתמחה בתחום הרצוי. לא כל עורכי הדין מבינים בשירותים משפטיים מכל סוג. תביעות בנוגע למקרקעין, סתם דוגמא, מצריך טיפול שונה מאשר תביעות בענייני עבודה. לכן אין ברירה אלא לבדוק לגבילקוחות אחרים ולוודא שאותם עורכי דין אכן מתמחה בנושאים מהסוג שאתם צריכים.

נוטריון – בר סמכא רב פעלים ותחומי אחריות

על אף שהמושג נוטריון נראה פשטני, יש לו רבדים רבים ההופכים אותו למורכב – ההרשאה לבצע תרגום נוטריוני של מסמכים, משפה אחת לאחרת ולהיפך, היכולת לספק אישורי נוטריון לכל דורש, ההיתר להעניק לחתום על אישורים נוטריוניים עבור הקהל הרחב, לא משנה אם הלה זקוק לאימות תעודת לידה, צוואה הכתובה בשפה זרה וכדומה.

מה צריך נוטריון לעשות, כדי שסמכויות אלה, כמו גם אחרות, תהיינה מנת חלקו? ובכן, תחילה עליו להשלים לימודי תואר ראשון במשפטים ולסיימו בציונים מעולים, לאחר מכן עליו לעבוד כמשפטן במשך מספר שנים, משום שעליו להוכיח כי הוא כשיר לביצוע מלאכת תרגום נוטריוני למסמכים הנוגעים לתחום התמחותו. בכך לא תם הסיפור – לשם הענקת אישורי נוטריון, המשמשים ערובה למקוריות, עליו לשלוט ברזי שתי שפות לפחות, כולל הכרת מטבעות לשון, ניבים, מחוות גוף ומאפיינים נוספים. מעבר לזאת, מאחר ויש להציג אישורים נוטריוניים בפני רשויות ממשלתיות ברחבי העולם, על אדם שהינו נוטריון להיות מסוגל להתמודד עם עבודה רבה ועל אף זאת לבצעה לעילא ולעילא, אפילו אם יש לסיימה בתוך יומיים-שלושה.

הרי לכם דוגמא – אם פלוני מעוניין ללמוד בבית ספר גבוה לעיצוב בחו”ל, עליו להגיש תרגום נוטריוני של תעודת הבגרות שלו ומסמכים נוספים, למקרה שהאחראים על קבלתו ללימודים דוברים שפה אחת בלבד, שאינה זו בה נכתב מסמך המקור. על כן, פלוני נדרש לשלוח אל מוסד זה את המסמכים המתורגמים, הכוללים גם אישורי נוטריון, על מנת להבטיח כי הללו יגיעו אל האנשים האמונים על החלטה בעניינו. עבור פלוני, השגת אישורים נוטריוניים אינה עניין של מה בכך, מה שמחייבו להיערך מבעוד מועד, כדי שערוצי הבירוקרטיה לא יהיו מה שימנע ממנו להגשים את חלומו – לימודים אקדמיים בארץ ניכר.

דוגמא זו לא ממצה את המורכבות הרבה הגלומה במשרתו של נוטריון, ועל מנת לשמוע עוד על נושאים כגון תרגום נוטריוני, כיצד משיגים אישורי נוטריון ומדוע בכלל צריך אישורים נוטריוניים אפשר לבצע חקירה עצמית של הנושא, באינטרנט או בעזרת ספרות מקצועית.

    שם + משפחה (חובה)

    האימייל: (חובה)

    מספר טלפון (חובה)

    ספרו לנו איך נוכל לעזור לכם?

    שילחו לנו את הקבצים לבדיקה והצעת מחיר

    גרור ושחרר קבצים כאן
    או

    תוכלו גם לשלוח לנו ישירות למייל
    [email protected]
    או לחייג ישירות
    0515533400

    נוטריון ברחובות

    עו”ד ונוטריון אירנה פיין

    רחוב: אחד העם 1, רחובות

    בניין לב רחובות

    שעות פעילות בין 9:00 -18:00

    ניתן לקבוע פגישה בטלפון

    051-55-33-400

    דוא”ל: [email protected]

    ניתן לבצע אצלנו את כל סוגי עבודות הנוטריון במשרדנו ברחובות:

    תפריט נגישות

    Call Now Buttonצלצלו עכשיו 0515533400