נוטריון באר שבע

 

עו"ד ונוטריון אירנה פיין
К НОТАРИУСУ-АДВОКАТУ ИРЕНЕ ФАЙН
051-55-33-400
רוסית - РУССКИЙ, אוקראינית - УКРАЇНСЬКА МОВА, אנגלית - ENGLISH , ספרדית - ESPAÑOL , רומנית - LIMBA ROMÂNĂ ,צרפתית – FRANÇAIS

נוטריון באר שבע

נוטריון בבאר שבע נותן שירותים הנוגעים למסמכים בעלי אופי משפטי, חוזי, מדיני או רשמי אחר. שירותים אלו נדרשים לביצוע פעולות במדינות אחרות כגון נישואים אזרחיים בחו”ל, קבלת אזרחות זרה, קבלה ללימודים במוסד אקדמאי בחו”ל או מעבר לארץ אחרת למשל לצרכי עבודה. שירותים אחרים של נוטריון בבאר שבע יכולים לסייע ונדרשים גם לפעולות בארץ – אימות הסכם ממון לפני נישואין, אישור צוואה, חתימה על ייפוי כח בלתי חוזר לבנק לצורך קבלת משכנתא ועוד. פעולות רבות הקשורות בנדל”ן דורשות אישור נוטריוני כיוון שפעולות כגון רכישה או מכירת נדל”ן נחשבות כפעולות בעלות משמעות כלכלית מרחיקת לכת עבור פרטים ולכן דורשות תשומת לב משפטית מיוחדת.

מחירן נוטריון 2020 – אישור נכונות של תרגום:

עד 100 מילים ראשונות 211 ש”ח

לכל 100 מילים נוספת או חלק מהן עד 1000 מילים 167 ש”ח

העתק נוסף לאותו תרגום  66 ש”ח

המחירים לא כוללים מע”מ

ניתן לשלוח את המסמכים במייל

אימות ייפוי כח לבנק המשכנתאות

כמעט כל מי שרוכש דירה עושה זאת באמצעות לקיחת הלוואת משכנתא גדולה מהבנק. מדובר בהלוואה על סכום כסף מאד גדול שזמן החזרתה נפרש על גבי שנים רבות. בגלל אופי ההלוואה, מדובר בסיכון ניכר שהבנק לוקח על עצמו במתן ההלוואה – איננו יכולים לחזות את העתיד וגם אם הכל נראה מבטיח ביום לקיחת ההלוואה לעולם אין לדעת מה יקרה בעוד שנה או שנתיים, כפי שהשנה החולפת לימדה אותנו. במהלך שלושים שנה ייתכן ולבני הזוג שלקחו את הלוואה ייוולדו ילדים, הם יחליפו עבודות, אולי יקימו עסק, אולי יחלו או ימותו חס וחלילה, אולי יזכו בפיס – העתיד אינו ידוע. כיוון שכך, הבנק דואג לביטחונות כדי שההלוואה תוחזר בסופו של דבר: ביטוח חיים ללווים מבטיח את החזר ההלוואה במקרה מות אחד הלווים או שניהם, רישום הדירה על שם הבנק עד להחזר ההלוואה מבטיח כי במקרה בו ההלוואה לא תוחזר מכל סיבה אחרת – הבנק יוכל למכור את הדירה ולהחזיר לעצמו את הכספים, וביטוח דירה מבטיח כי גם עבור הלווים וגם עבור הבנק – ערך הדירה עצמה יישמר וכי היא תתוקן במקרה של פגיעה.

על מנת שהבנק יוכל לרשום את הדירה על שמו, על רוכש הדירה לחתום על ייפוי כח בלתי חוזר לבנק המשכנתאות. ייפוי כח שכזה הוא ייפוי כח מיוחד: החותם אינו רשאי לחזור בו מהחתימה על ייפוי הכח והדרך היחידה בה יפוג תוקפו של ייפוי הכח היא במידה והתנאים הנקובים בייפוי כח התקיימו, במקרה זה – החזר הלוואת המשכנתא.

נוטריון בבאר שבע רשאי לאמת חתימה על ייפוי כח לבנק המשכנתאות, אימות שעורך דין שאינו נוטריון אינו רשאי לבצע במקרה זה.

אימות ייפוי כח לצורך ביצוע פעולות בנדל”ן

בואו ונניח שאדם מסוים עבד והתבסס בארץ ואף רכש כאן דירה. בשלב כלשהו הוא נשלח מטעם העבודה לרילוקיישן לחו”ל. האדם מאמין כי יבוא יום שבו הוא יחזור ארצה עם משפחתו וירצה לחזור ולגור בדירה אותה רכש אולם בינתיים היה שמח להשכיר את הדירה.

קיימות מספר אפשרויות לביצוע הדברים בשלב זה. אותו אדם ומשפחתו יכולים לפנות לחברת ניהול אשר תנהל בשמם את הדירה – תשכיר אותה לשוכרים אחרי שבדקה את יכולתם הכלכלית, תדאג לתיקונים נדרשים, תנהל משא ומתן בשם בעל הדירה על חוזי השכירות. במקרה זה, האדם לא ירצה כי לאותה חברת ניהול תהיה הסמכות למכור את הדירה בשמו. אפשרות שנייה – אותו אדם ינסה לנהל את השכרת הדירה בשלט רחוק. הדברים אינם פשוטים, במיוחד אם הם עברו למדינה שמתנהלת באזור זמן שונה. גם העברת כספים מישראל לחו”ל אינה תמיד פשוטה וקרוב לוודאי שאותו אדם ימצא את עצמו טס לעתים קרובות ארצה לצורך טיפול בענייני הדירה. אפשרות שלישית, נפוצה מאד, היא חתימה על ייפוי כח לבן משפחה או חבר קרוב עליו האדם סומך. כאן יש מקום לשיקול דעת האם השאיר את האפשרות למכירת הדירה בידי אותו מיופה כח – בהתאם לרצונו של החותם. נוטריון בבאר שבע יכול לייעץ ולהסביר את האפשרויות השונות ואמת חתימה על ייפוי כח שכזה.

    שם + משפחה (חובה)

    האימייל: (חובה)

    מספר טלפון (חובה)

    ספרו לנו איך נוכל לעזור לכם?

    שילחו לנו את הקבצים לבדיקה והצעת מחיר

    גרור ושחרר קבצים כאן
    או

    תוכלו גם לשלוח לנו ישירות למייל
    [email protected]
    או לחייג ישירות
    0515533400

    נוטריון ברחובות

    עו”ד ונוטריון אירנה פיין

    רחוב: אחד העם 1, רחובות

    בניין לב רחובות

    שעות פעילות בין 9:00 -18:00

    ניתן לקבוע פגישה בטלפון

    051-55-33-400

    דוא”ל: [email protected]

    ניתן לבצע אצלנו את כל סוגי עבודות הנוטריון במשרדנו ברחובות:

    תפריט נגישות

    Call Now Buttonצלצלו עכשיו 0515533400