נוטריון בראשון לציון

 

עו"ד ונוטריון אירנה פיין
К НОТАРИУСУ-АДВОКАТУ ИРЕНЕ ФАЙН
051-55-33-400
רוסית - РУССКИЙ, אוקראינית - УКРАЇНСЬКА МОВА, אנגלית - ENGLISH , ספרדית - ESPAÑOL , רומנית - LIMBA ROMÂNĂ ,צרפתית – FRANÇAIS

נוטריון בראשון לציון

שירותי נוטריון בראשון לציון הם שירותים הנדרשים מעת לעת: ברכישת נדל”ן, בחתימה על חוזים עסקיים, לקראת נישואים וחתימה על הסכם ממון לפני נישואין, צוואה או הכנת המסמכים לביצוע חתונה אזרחית בחו”ל, לפני נסיעות לחו”ל והכנת “תיק רפואי” בו מוצגות תוצאות בדיקות, לדוגמה בדיקות קורונה או מצבים רפואיים אחרים שעלולים להתעורר בחו”ל ורופאים הדוברים שפה שונה יאלצו להתמודד עימם, לקראת רישום ללימודים במדינה זרה או לצורך הסדרת מעמדם של עובדים זרים בארץ. בואו ונציג חלק מהשירותים שניתן לקבל אצל נוטריון בראשון לציון.

מחירן נוטריון 2020 – אישור נכונות של תרגום:

עד 100 מילים ראשונות 211 ש”ח

לכל 100 מילים נוספת או חלק מהן עד 1000 מילים 167 ש”ח

העתק נוסף לאותו תרגום  66 ש”ח

המחירים לא כוללים מע”מ

ניתן לשלוח את המסמכים במייל

חתימה על ייפוי כח בלתי חוזר לבנק לצורך קבלת משכנתא

חלומם של רבים הוא לרכוש דירה בארץ, ואין כמעט מי שמסוגל לעשות זאת באמצעות הון עצמי בלבד. מה עושים? פונים לבנק ומקבלים הלוואת המשכנתא – הלוואה על סכום גדול מאד שהחזרתה נפרשת על גבי מספר רב של שנים. הבנק מצידו מסתכן במתן הלוואה מסוג זה ולכן מבקש ערבונות שונים, ובפרט הוא מבקש כי הדירה שנרכשה תהיה למעשה רכוש הבנק עד לסיום החזר הלוואת המשכנתא על מנת שהבנק יוכל, במידה והלווה אינו מחזיר את ההלוואה,] למכור את הדירה ולהחזיר לעצמו את הסכום שניתן. לצורך כך, על הלווה לחתום על ייפוי כח בלתי חוזר – ייפוי כח מסוג בו האדם אשר חותם על ייפוי הכח אינו יכול לחזור בו מחתימתו עד למילוי התנאים המפורטים בייפוי הכח – קרי החזרת ההלוואה או מרביתה. ייפוי כח מסוג כזה ניתן לחתום עליו רק אצל נוטריון בראשון לציון.

רכישת נדל”ן בחו”ל

מלבד ייפוי כח בלתי חוזר עליו חייבים לחתום בפני נוטריון בראשון לציון, ישנם מסמכים נוספים אחרים עליהם יש לקבל אישור נוטריוני בעת רכישת נדל”ן בחו”ל, לעתים תוך קבלת שירות נוסף מהנוטריון בראשון לציון – תרגום נוטריוני. מדובר על ייפוי כח לחברה המנהלת או המארגנת את הרכישה ולעתים גם זו המנהלת את הנכס (השכרה, תיקונים, תשלום מיסים וכדומה). לעתים יש צורך בתרגום חוזה השכירות מהשפה בה הוא כתוב לעברית על מנת להבין את תוכן הדברים או, במידה והחברה המנהלת היא חברה מקומית בארץ בה הנדל”ן נקנה – תרגום נוטריוני של דו”חות תקופתיים.

קבלת אזרחות זרה

בפני ישראלים רבים פתוחה האפשרות לקבל אזרחות זרה, לרב אירופאית, על בסיס טענות שונות. ספרד ופורטוגל, לדוגמה, מעניקים אזרחות לישראלים שהוכיחו כי הם צאצאים של מגורשי ספרד, בצרפת ניתן לקבל אזרחות אם ההורים והסבים נולדו בצרפת או במדינה איתה לצרפת יש הסכמים כאלו בתנאים מסוימים דוגמת אלג’יר, מרוקו או טוניס ומי שיש לו הורים או סבים רומניים – ייתכן ויוכל לקבל אזרחות רומנית. כל האזרחויות הללו מתרגמות לאזרחות אירופאית המקנה זכויות ושקט נפשי: היכולת לחיות, לעבוד וללמוד באירופה ללא הגבלה, חוסך את הצורך בהוצאת ויזה למקומות שונים בעולם דוגמה ארה”ב, וקבלת תנאים מועדפים בסבסוד לימודים, לדוגמה. תהליך קבלת האזרחות הוא לרב אינו פשוט ודורש השגה ותרגום של מסמכים רבים. נוטריון בראשון לציון, במיוחד כזה הדובר את השפות הרלוונטיות דוגמת ספרדית, צרפתית או רומנית יכול לתת את השירות הנדרש של תרגום נוטריוני לשפה הנדרשת, כולל אישור נוטריוני וחותמת אפוסטיל אשר חיונית למתן תוקף בינלאומי לתרגומים. במקרים רבים, אמנם ניתן לקבל את השירות הזה מהשגרירות הרלוונטית אולם לרב הדבר כרוך בקשיים נוספים כיוון שקביעת תור בשגרירות עלול לעכב את התהליך בשנה ויותר.

חתימה על חוזים עסקיים

כאשר נחתמים חוזים עסקיים בין אנשי עסקים ממדינות שונות או כאלו ששפת אימם שונה, רצוי לקבל אישור נוטריוני על אימות החתימה מנוטריון שיוודא כי האנשים החותמים על ההסכם מבינים על מה הם חותמים ובכך למנוע הסתבכות עתידית בבתי המשפט.

    שם + משפחה (חובה)

    האימייל: (חובה)

    מספר טלפון (חובה)

    ספרו לנו איך נוכל לעזור לכם?

    שילחו לנו את הקבצים לבדיקה והצעת מחיר

    גרור ושחרר קבצים כאן
    או

    תוכלו גם לשלוח לנו ישירות למייל
    [email protected]
    או לחייג ישירות
    0515533400

    נוטריון ברחובות

    עו”ד ונוטריון אירנה פיין

    רחוב: אחד העם 1, רחובות

    בניין לב רחובות

    שעות פעילות בין 9:00 -18:00

    ניתן לקבוע פגישה בטלפון

    051-55-33-400

    דוא”ל: [email protected]

    ניתן לבצע אצלנו את כל סוגי עבודות הנוטריון במשרדנו ברחובות:

    תפריט נגישות

    Call Now Buttonצלצלו עכשיו 0515533400