שירותים נוטריוניים בחולון

 

עו"ד ונוטריון אירנה פיין
К НОТАРИУСУ-АДВОКАТУ ИРЕНЕ ФАЙН
051-55-33-400
רוסית - РУССКИЙ, אוקראינית - УКРАЇНСЬКА МОВА, אנגלית - ENGLISH , ספרדית - ESPAÑOL , רומנית - LIMBA ROMÂNĂ ,צרפתית – FRANÇAIS

שירותים נוטריוניים בחולון

במסגרת שירותים נוטריוניים בחולון ניתן לקבל שירותים שונים הנוגעים למסמכים המיועדים עבור גורמים רשמיים כמו משרדי ממשלה, בתי משפט ומוסדות רשמיים אחרים. כאשר מדובר במסמכים רשמיים כמו תעודות ציבוריות אישיות או מסמכים אחרים מי שרשאי לערוך או לאשר מניפולציות הנעשות על מסמכים אלו הם נוטריוניים בלבד – אנשים אשר קיבלו אישור מיוחד מהמדינה לתת שירותים נוטריוניים בחולון.

מחירן נוטריון 2020 – אישור נכונות של תרגום:

עד 100 מילים ראשונות 211 ש”ח

לכל 100 מילים נוספת או חלק מהן עד 1000 מילים 167 ש”ח

העתק נוסף לאותו תרגום  66 ש”ח

המחירים לא כוללים מע”מ

ניתן לשלוח את המסמכים במייל

יש צילום ויש צילום – אישור נוטריוני על העתק צילומי של מסמך

היום אין בעיה לקחת ולצלם מסמך: מדפסות רבות כוללות אפשרות סריקה וצילום, מכונות צילום בחנויות לשכפול וצילום, סורקים ואפילו מכשירי טלפון חכמים יודעים לצלם תמונות או לסרוק מסמכים. למרות קלות ביצוע הפעולה, מוסדות וגורמים רבים ושונים יהססו ולא יסכימו לקבל לידיהם עותק מצולם של תעודה מקורית כתחליף לתעודה המקורית ללא אישור של גורם מקצועי שבדק את התעודה המקורית ואת העותק הצילומי וקבע כי הם זהים וכי כל הדברים שניתן לראות בתעודה המקורית ויש להם משמעות משפטית נמצאים גם בסריקה או הצילום של התעודה. מי שרשאי לתת אישור שכזה הוא נוטריון שנותן את השירות במסגרת סל שירותים נוטריוניים בחולון אותם ניתן לקבל.

שירותים נוטריוניים בחולון – תרגום נוטריוני של מסמכים

שירות נוסף במסגרת סל השירותים הנוטריוניים אותם ניתן לקבל חולון הוא תרגום נוטריוני של מסמכים. כאשר מסמך מיועד עבור מדינה זרה או שגרירות זרה יש להגיש את המסמך לאחר שעבר אימות ותרגום על מנת שיתקבל. ההליך המלא כולל למעשה ארבעה שלבים: אימות התעודה בקרב המשרד הממשלתי הרלוונטי אשר הנפיק את התעודה, אימות וקבלת חותמת אפוסטיל ממשרד החוץ בירושלים, תרגום התעודה לשפה הנדרשת ואימות האישור הנוטריוני וקבלת חותמת אפוסטיל עבורו ממשרד המשפטים.

אימות התעודה על ידי משרד החוץ מהווה אישור רשמי של ממשלת ישראל כי מדובר בתעודה מקורית שהונפקה בישראל ולא נעשו בה שינויים. בישראל, פעולה זו היא לעתים דו שלבית וכולל אישור התעודה על ידי גורם ממשלתי אחר מתאים. לדוגמה, תעודות בגרות יאושרו ראשית במשרד החינוך, תעודת רופא תאושר במשרד הבריאות ותעודת נישואין תאושר ברבנות. עם התעודה המקורית והאישור ניתן להתקדם לשלב הבא ולקבל חותמת אפוסטיל של משרד החוץ בירושלים.

לאחר קבלת חותמת אפוסטיל המאשרת את התעודה עצמה, יש לתרגם את התעודה לשפה הנדרשת בתרגום נוטריוני בחולון. היום ניתן למעשה לקבל את שירותי התרגום הנוטריוני מנוטריונים בכל רחבי הארץ על ידי סריקת התעודה המקורית באיכות ואמינות גבוהה, משלוח בדואל לנוטריון וקבלת התרגום הנוטריוני כולל האישור על נכונות התרגום מהנוטריון באמצעות שליח.

חותמת האפוסטיל האחרונה אינה נוגעת לתעודה עצמה אלא לאישור הנוטריוני והיא מתקבלת ממשרד המשפטים. חותמת זו מאשרת כי הנוטריון הוא נוטריון מוכר על ידי מדינת ישראל לתת אישורים כאלו, ובכך מקנה לתרגום התעודה תוקף בינלאומי.

חלק מהנוטריונים יודעים גם לספק שירותי החתמה חותמת אפוסטיל הן של משרד החוץ, כולל קבלת האישורים הנדרשים מיתר משרדי הממשלה וכן של משרד המשפטים.

שירותים נוטריונים בחולון – אימות חתימה על מסמך

שירות אימות חתימה על מסמך כגון חוזה, הסכם, צוואה, הסכם ממון וכדומה הוא שירות נוסף הניתן במסגרת שירותים נוטריונים בחולון. אימות חתימה נוטריוני נדרש כחלק מתהליך קבלת משכנתא במסגרתו יש לחתום על ייפוי כח נוטריוני לבנק המשכנתאות, מאפשר אישור צוואות והפקדתה אצל רשם הצוואות ללא פנייה לבית המשפט או אישור הסכם ממון טרום נישואין אשר יקבל תוקף דומה לזה של פסק דין אך ללא הסרבול הכרוך בקביעת תור לבית המשפט.

    שם + משפחה (חובה)

    האימייל: (חובה)

    מספר טלפון (חובה)

    ספרו לנו איך נוכל לעזור לכם?

    שילחו לנו את הקבצים לבדיקה והצעת מחיר

    גרור ושחרר קבצים כאן
    או

    תוכלו גם לשלוח לנו ישירות למייל
    [email protected]
    או לחייג ישירות
    0515533400

    נוטריון ברחובות

    עו”ד ונוטריון אירנה פיין

    רחוב: אחד העם 1, רחובות

    בניין לב רחובות

    שעות פעילות בין 9:00 -18:00

    ניתן לקבוע פגישה בטלפון

    051-55-33-400

    דוא”ל: [email protected]

    ניתן לבצע אצלנו את כל סוגי עבודות הנוטריון במשרדנו ברחובות:

    תפריט נגישות

    Call Now Buttonצלצלו עכשיו 0515533400