שירותים נוטריוניים בחיפה

 

עו"ד ונוטריון אירנה פיין
К НОТАРИУСУ-АДВОКАТУ ИРЕНЕ ФАЙН
051-55-33-400
רוסית - РУССКИЙ, אוקראינית - УКРАЇНСЬКА МОВА, אנגלית - ENGLISH , ספרדית - ESPAÑOL , רומנית - LIMBA ROMÂNĂ ,צרפתית – FRANÇAIS

שירותים נוטריונים בחיפה

שירותים נוטריונים בחיפה הם שירותים שקשורים למסמכים כאלו שיש להם משמעות משפטית. אלו יכולות להיות תעודות ציבוריות דוגמת תעודת לידה, תעודות נישואין, תעודת זהות וכדומה או מסמכים אחרים כמו חוזים, הסכמים או צוואות. כמה דוגמאות מצוינות לאיך יכול נוטריון בחיפה להקל על ההתנהלות היא אימות חתימה על הסכם ממון לפני נישואים ואישור צוואות.

מחירן נוטריון 2020 – אישור נכונות של תרגום:

עד 100 מילים ראשונות 211 ש”ח

לכל 100 מילים נוספת או חלק מהן עד 1000 מילים 167 ש”ח

העתק נוסף לאותו תרגום  66 ש”ח

המחירים לא כוללים מע”מ

ניתן לשלוח את המסמכים במייל

שירותים נוטריוניים בחיפה – אימות הסכם ממון לפני נישואין

חתימה על הסכם ממון לפני הנישואין היא צעד שיכול להפיג חששות ולמנוע ריבים וסכסוכים אם הדברים מגיעים לכדי פרידה. אמנם זוגות רבים רואים בנישואין הצהרת אהבה אך מעבר לכך יש לנישואין גם משמעות כלכלית שיש להתייחס אליה. כמו בכל שותפות, גם בשותפות לחיים רצוי להגיע מראש להסכמות תוך ביצוע תיאום ציפיות. כאשר הדברים נעשים לפני הנישואים, גם אם הנישואים יסתיימו הרי שההסכמות אליהם הגיעו בני הזוג בהסכם הממון, ללא מעורבות של כעסים ורגשות נקם, ימנעו הוצאות מיותרות ועיכובים כתוצאה מיישוב הסכסוך בבתי המשפט. למעשה, תיאום ציפיות מראש מכין את בני הזוג לחיים משותפים עתידיים של קבלת החלטות משותפת.

הסכם ממון לפני נישואין חיוני במיוחד עבור אותם זוגות בהם יש הפרשי נכסים ניכרים לפני הנישואים, יש ילדים מקשרים קודמים, ישנו עסק מעורב, לאחד מבני הזוג יש זכויות קניין על פטנט או זכויות יוצרים, או למעשה כל מצב שהוא מעט מורכב. גם עבור זוגות נטולי נכסים קודמים, הסכם ממון לפני נישואין יכול לחסוך בעיות למשל בקביעת מועד חלוקת הנכסים שעל פי החוק במדינת ישראל מותנה במתן גט.

ניתן לערוך הסכם ממון בכל עת ולאשרו בבית המשפט לענייני משפחה, אולם התורים לבית המשפט ארוכים ולשופטים יש מעט זמן מוקצב לטיפול בכל מקרה והאווירה בבית המשפט רשמית ומלחיצה רבים. חתימה ואימות הסכם ממון לפני נישואין אצל נוטריון יש לה משקל משפטי דומה לזה שיש להסכם החתום על ישי בית המשפט אך האווירה נינוחה בהרבה והנגישות רבה. בנוסף, כיוון שנוטריונים בארץ הם עורכי דין מנוסים, הרי שהם יכולים לסייע אף בניסוח הסכם הממון ועריכתו תוך הדגשת נקודות שעלולות להיות בעייתיות ואינן תמיד ברורות לבני הזוג, בייחוד אם אין לבני הזוג השכלה משפטית.

שירותים נוטריונים בחיפה – אישור צוואה

שירות נוסף שנוטריון בחיפה יכול לתת הוא אישור צוואה והפקדתה אצל רשם הצוואות. ישנן דרכים רבות לרשום צוואה כאשר הדרך הבטוחה ביותר לעשות זאת היא על ידי קבלת אישור מבית המשפט, נוטריון או רשם הצוואות. אישור צוואה בדרך זו אינה מצריכה עירוב של עדים ועוברת בחינה יסודית בשלב אימות החתימה. אימות החתימה מוריד את האפשרות והסיכוי שניתן יהיה לערער על הצוואה בבית המשפט כאשר יגיע הזמן לקיים אותה. גם כאן, מדובר בהליך נדרש במיוחד כאשר מדובר ברצון שאינו שגרתי או מצב משפחתי מורכב – כאשר יש ילדים מקשרים קודמים ובכלל כאשר יש קשרים קודמים, אם מדובר במצב שבו קיים רצון לחלוקה לא שיווניות בין הילדים או בנכסים מורכבים וכדומה.

גם כאן, כמו בהסכם ממון לפני נישואין ניתן לאשר צוואה גם בבית המשפט אולם הבעיות הן אותן הבעיות והיתרונות של חתימה ואישור צוואה על ידי נוטריון בחיפה הם אותם יתרונות: תורים ארוכים בבתי המשפט, זמן מוקצב קצר לטיפול בכל אימות בבית המשפט, אווירה נוקשה וחוסר אפשרות לשנות ולערוך לפני החתימה. חתימה ואישור צוואה אצל נוטריון בחיפה מאפשר לא רק לחתום באווירה נינוחה אלא גם לקבל ייעוץ לגבי הניסוח ועריכת הצוואה על ידי הנוטריון עצמו.

    שם + משפחה (חובה)

    האימייל: (חובה)

    מספר טלפון (חובה)

    ספרו לנו איך נוכל לעזור לכם?

    שילחו לנו את הקבצים לבדיקה והצעת מחיר

    גרור ושחרר קבצים כאן
    או

    תוכלו גם לשלוח לנו ישירות למייל
    [email protected]
    או לחייג ישירות
    0515533400

    נוטריון ברחובות

    עו”ד ונוטריון אירנה פיין

    רחוב: אחד העם 1, רחובות

    בניין לב רחובות

    שעות פעילות בין 9:00 -18:00

    ניתן לקבוע פגישה בטלפון

    051-55-33-400

    דוא”ל: [email protected]

    ניתן לבצע אצלנו את כל סוגי עבודות הנוטריון במשרדנו ברחובות:

    תפריט נגישות

    Call Now Buttonצלצלו עכשיו 0515533400