נוטריון מומלץ ברחובות

 

עו"ד ונוטריון אירנה פיין
К НОТАРИУСУ-АДВОКАТУ ИРЕНЕ ФАЙН
051-55-33-400
רוסית - РУССКИЙ, אוקראינית - УКРАЇНСЬКА МОВА, אנגלית - ENGLISH , ספרדית - ESPAÑOL , רומנית - LIMBA ROMÂNĂ ,צרפתית – FRANÇAIS

שירותי נוטריון הם שירותי נדרשים על ידי גורמים מוסמכים ורשמיים מעת לעת. השאלה היא איך בוחרים את הנוטריון המתאים והמומלץ ביותר לביצוע המשימה? על מה חשוב לתת את הדעת ולמה לשים לב?

האם כדאי לבחור בהשוואת עלויות הביצוע כדרך לבחור בנוטריון מומלץ ברחובות?

נוטריונים פועלים על פי תעריף שכר נוטריוני קבוע. תעריף זה מתפרסם אחת לשנה ומעודכן בהתאם למדד המחירים. כל הנוטריונים בארץ מחויבים לגבות בהתאם לתעריף הזה: אסור להם לתת הנחות על התעריף ואסור להם לגבות תעריפים גבוהים מאלו הנקובים בתעריף הרשמי.

פועל יוצא של התעריף הרשמי הוא כי השוואת עלויות כדרך בחירה לנוטריון מומלץ ברחובות היא דרך ללא מוצא שלא תיתן מידע רב: כל הנוטריונים גובים תעריף זהה. אמנם, קיימים תחומים בהם לנוטריונים ישנו חופש פעולה בקביעת התעריף אך תחומים אלו אינם בהכרח קשורים ישירות לעבודתם כנוטריונים אלא כאשר הם משתמשים בידע המשפטי הנרחב ובניסיון הרב שאותו הם צברו במהלך עבודתם לצורך מתן ייעוץ משפטי, ניסוח חוזים, הסכמים וצוואות וכדומה.

אזור נוסף בו לנוטריונים קיים חופש פעולה בעניין גביית תעריף שונה הוא ביצוע תרגום. פעולת הנוטריון היא אימות תרגום ועבורה הנוטריון מחויב לגבות מחיר אחיד וקבוע אולם לפני שיוכל לבצע אימות לתרגום עליו לבצע את התרגום עצמו. נוטריון מומלץ גובה תעריפי תרגום בעיקר עבור מסמכים שאינם קונבנציונליים – הסכמים וחוזים, צוואות וכדומה. כאשר מדובר על תרגום תעודות רשמיות, לדוגמה תמצית רישום של משרד הפנים, תעודת לידה או תעודת תואר, נוטריון מומלץ ברחובות לעתים יגלם את מחיר התרגום כחלק מהתעריף הקבוע אותו הוא מחויב לגבוה עבור אימות התרגום.

נוטריון מומלץ ברחובות – מיקום מיקום מיקום

חלק מהפעולות אותם נוטריון נדרש לעשות, הוא נדרש לבדוק מסמכים מקוריים או לוודא זהות של חותמים ולהיות נוכח ועד בעת החתימה. פועל יוצא הוא שישנם פעולות רבות שנוטריון עושה במשרדו כאשר מבקש השירות נדרש להגיע למשרדי הנוטריון, לעתים יותר מפעם בודדת. כאשר משרדי הנוטריון קרובים למקום המגורים או העבודה של אלו הזקוקים לעזרתו, הדברים הופכים להיות קלים ופשוטים יותר.

ישנם נוטריונים רבים הפועלים בתל אביב, לדוגמה. הכניסה והיציאה לתל אביב תיקח בעשור הקרוב יותר זמן להגיע לנוטריון מומלץ ברחובות, ועוד לא התחלנו לדבר על חיפוש החנייה הלא קיימת בתל אביב. עבור מי שגר בשפלה, נוטריון מומלץ יהיה כזה שמשרדי הנוטריון שלו הם לא בתל אביב אלא ברחובות, מקום אליו קל ומהיר הרבה יותר להגיע. כאשר ישנה גם תחבורה ציבורית נוחה למשרדי הנוטריון המומלץ ברחובות, הדברים הופכים להיות קלים ופשוטים אפילו יותר.

נוטריון מומלץ ברחובות – באילו שפות השירות ניתן?

שירותי נוטריון כוללים לעתים קרובות תהליכים של תרגום לשפות אחרות. מלבד תרגום נוטריוני אשר באופן ברור דורש כי הנוטריון ישלוט היטב בשפה אליה המסמכים והתעודות אמורים להיות מתורגמים (או השפה ממנה המסמכים והתעודות מתורגמים), גם שירותים נוספים הניתנים על ידי הנוטריון דורשים לעתים קרובות פעולות תרגום לשפות אחרות.

לדוגמה, כאשר נוטריון עורך הסכם ממון טרום נישואין, עליו לוודא כי שני הצדדים מבינים היטב על מה הם חתמו. במידה ואחד מבני הזוג אינו דובר את השפה העברית (או השפה שבה נכתב הסכם הממון) יהיה על הנוטריון לתרגם עבור אותו בן זוג בשפה שהוא מבין ובקיא בה את הסכם הממון, לפני שהנוטריון יוכל לחתום על הסכם ממון טרום נישואין שכזה. גם במקרה כזה נדרש תרגום לשפות אחרות, למרות שהשירות הניתן אינו נקרא תרגום נוטריוני.

תרגום נוטריוני נדרש במספר גדול של שירותים נוטריוניים: חתימה על חוזים והסכמים, אישורי צוואות שכתובות בשפה שונה מהשפה שמשאיר הצוואה דובר, החתמה על תצהירים משפטיים, חתימה על ייפוי כח כלליים ובלתי חוזרים ועוד. בכל המקרים הללו יידרש תרגום במידה ואחד החותמים דובר שפה שונה.

נוטריון מומלץ ברחובות הוא נוטריון שמסוגל לתת שירות ולתרגם לשפות רבות שונות, ובפרט לשפה הנדרשת על יד מי שמבקש את השירות הנוטריוני.

עורך דין מומלץ ברחובות – רקע הנוטריון כעורך דין

לפני שנוטריון מקבל רישיון מהמדינה לעסוק במתן שירותים נוטריוניים הוא עובד כעורך דין במערכת המשפט הישראלי במשך תקופה ארוכה – עשר שנים לפחות. במהלך אותה התקופה כל נוטריון צובר ניסיון שונה כעורך דין ומתמחה בתחומי משפט שונים.

כאשר באים לבחור נוטריון מומלץ ברחובות, כדאי לבחור נוטריון בעל ניסיון והיכרות מעמיקה עם התחום והשירות המבוקש. נוטריון מומלץ לביצוע תרגום נוטריוני של תעודות רשמיות ממשלתיות, לדוגמה, הוא כזה שיש לו ניסיון רב בתחום זה. אם התרגום מיועד למדינה ספציפיים, נוטריון מומלץ ברחובות הוא נוטריון שיש לו ניסיון בעבודה מול אותה המדינה והוא מכיר ובקיא במכשולים שפקידי אותה מדינה עלולים להערים על הבאים לקבל מהם שירות, לצפות אותם מראש ולהתכונן לקראתם. בדרך זו ניתן להימנע מראש מבעיות שעלולות להתעורר בהמשך ולעכב את התהליך או הבקשה שלצורך קבלתה המסמכים סופקו.

נושא נוסף בו הנוטריון יכול מאד לתרום מהידע והניסיון שלו, הוא בניסוח חוזים והסכמים ספציפיים. אם, לדוגמה, יש לנוטריון רקע, ידע וניסיון בתחום המשפט הצבאי – הרי שהוא יהיה נוטריון מומלץ ברחובות לתת מענה שלם וכולל עבור בעיות הקשורות ונוגעות בצבא, כאלו המערבות גם ייעוץ משפטי מתוקף היותו עורך דין וגם השלמת השירות וביצוע פעולות מתוקף תפקידו כנוטריון.

דוגמה נוספת היא ערכית הסכמי ממון טרום נישואין. נוטריון שיש לו ניסיון רב בעריכת הסכמים מסוג זה יוכל לבנות ולנסח הסכמי ממון טרום נישואין כאלו שיתנו מענה רחב ושלם לכל הבעיות שעלולות לחר פרידה ולענות עליהן כבר במסגרת הסכם ממון טרום נישואין. הדבר נכון לא רק להסכמי ממון טרום נישואין אלא גם להסכמים מסוגים אחרים – צוואות, ייפוי כח ואף הסכמים מסחריים.

 

אז איך בוחרים נוטריון מומלץ ברחובות?

ראשית, בודקים באילו שפות הנוטריון מעניק שירותי תרגום נוטריוניים. אם הנוטריון מעניק שירות תרגום נוטריוני עבור שפות מסוימות הרי שיוכל גם לתת שירותי תרגום באותם שירותים בהם התרגום הנדרש הוא עבור מתן הסבר או הבהרה ולא לצורך אימות נכונות תרגום כהלכתה.

שנית, בודקים כי מיקום משרדי הנוטריון ברחובות נוחים: קיימת תחבורה נוחה לאזור או שהמשרדים ממוקמים בסמוך למקום המגורים או העבודה.

לאחר מכן בודקים האם לנוטריון רקע וניסיון בתחם לגביו השירות נדרש, במיוחד כאשר השירות דורש מלבד אימות חתימה או מסמך גם עריכה וניסוח.

בנושא עלויות כדי לבדוק אלו דברים ושירותים נכללים בתעריף הנוטריון: כמה עולה להחתים בחותמת אפוסטיל? האם הנוטריון גובה תשלום נוסף עבור תרגום תעודה רשמית או שעלות התרגום מגולמת בתעריף הנוטריון?

בסיום בודקים את דרכי ההתקשרות עם הנוטריון. ישנם נוטריונים אשר יספקו שירותים מסוימים ללא צורך להגיע פיזית למשרדי הנוטריון, לדוגמה – כאשר נדרש תרגום נוטריוני של מסמכים, ניתן לשלוח סריקה של המסמך המקורי ולקבל את המסמם המתורגם וחותמת אימות הנוטריון את נכונות התרגום על ידי שליח עד הבית. במידה והשירות הנדרש הוא בית הלקוח, כדי לבדוק זמינות הנוטריון לאפשרות זו.

מי נוטריון מומלץ ברחובות?

משרד אירנה פיין עו”ד ונוטריון הוא משרד נוטריוני ותיק המטפל בכל השירותים הנוטריונים במהירות במחירים הוגנים.

איזה פעלות מבצע הנוטריון?

נוטריון מבצע אישור תרגומים, ייפוי כוח, הסכמי ממון, צוואות, אימות מסמכים, אימות חתימה, אישור שאדם נמצא בחיים,אישור להוצאת קטין מגבולות המדינה ועוד.

מה עלות הנוטריון?

עלות הנוטריון היא עלות קבוע של משרד המשפטים ומתעדכן בכל שנה. ניתן לראות במחירון פעולות שונות שהנוטריון יכול לבצע. כל פעולה הינה במחיר שנקבע לה. ניתן לראות את המחירים אצלנו באתר.

איזה שפות דובר הנוטריון?

נוטריון אירנה פיין דוברת את השפות, עברית, אנגלית, רוסית, אוקראינית, רומנית,צרפתית וספרדית

    שם + משפחה (חובה)

    האימייל: (חובה)

    מספר טלפון (חובה)

    ספרו לנו איך נוכל לעזור לכם?

    שילחו לנו את הקבצים לבדיקה והצעת מחיר

    גרור ושחרר קבצים כאן
    או

    תוכלו גם לשלוח לנו ישירות למייל
    [email protected]
    או לחייג ישירות
    0515533400

    נוטריון ברחובות

    עו”ד ונוטריון אירנה פיין

    רחוב: אחד העם 1, רחובות

    בניין לב רחובות

    שעות פעילות בין 9:00 -18:00

    ניתן לקבוע פגישה בטלפון

    051-55-33-400

    דוא”ל: [email protected]

    ניתן לבצע אצלנו את כל סוגי עבודות הנוטריון במשרדנו ברחובות:

    תפריט נגישות

    Call Now Buttonצלצלו עכשיו 0515533400