עורך דין ברחובות

 

עו"ד ונוטריון אירנה פיין
К НОТАРИУСУ-АДВОКАТУ ИРЕНЕ ФАЙН
051-55-33-400
רוסית - РУССКИЙ, אוקראינית - УКРАЇНСЬКА МОВА, אנגלית - ENGLISH , ספרדית - ESPAÑOL , רומנית - LIMBA ROMÂNĂ ,צרפתית – FRANÇAIS

אם אתם נכנסים לתוך הליך משפטי, אתם הולכים להיות צמודים לעורך דין לכל אורכו של ההליך, ולכן חשוב למצוא את האחד הנכון. עורך דין ונוטריון ברחובות יעזר לכל תושב רחובות והסביבה. הנה דברים שכדאי לדעת בנושא

עורך דין

לא כולנו אך רבים מאתנו נצטרך את שירותיו של עורך דין בשלב כזה או אחר במהלך החיים. העזרה של עורך הדין יכולה להיות כאשר מדובר בתביעה פרטית והיא יכולה להיות במקרים בהם נתקלים בבעיות אל מול רשויות המדינה. בין אם אתם התובעים ובין אם אתם הנתבעים, עורכי דין הם הכלי החשוב ביותר והם גורם משמעותי המשפיע על התנהלות ההליכים המשפטים. משום כך, בחירת עורכי דין היא בעלת חשיבות גבוהה במיוחד ולכן צריך להבין מה הופך עורך דין למתאים ונכון עבורכם.

מיהם עורכי דין ברחובות?

כמו בכל מקום אחר, עבור תושבי רחובות והסביבה, בחירת עורכי דין ברחובות צריכה להתבצע על סמך סוג ההליך המשפטי שמתנהל, כלומר מהי ההתמחות שיש לעורכי הדין?

לפני הכל, כמובן שעורכי דין הם מי שסיימו לימודי משפטים במוסד אקדמי ועשו התמחות במשפטים לתקופה של שנה, ולאחר מכן עברו בהצלחה את מבחני לשכת עורכי הדין, התקבלו כחברים מן המניין ללשכה ויש ברשותם רישיון לעסוק בעריכת דין.

יש פעולות שרק עורכי דין יכולים לעשות, למשל ייצוג בפני הוצאה לפועל. משום כך, תושבי רחובות והסביבה שנקלעים למצב שבו הם צריכים לעמוד מול גופים מסוימים, עורכי דין ברחובות מוכרחים להחזיק ברישיון לעסוק בתחום.

שליטה בתחומים חשובים

מלבד הרישיון לעסוק במקצוע עריכת דין, עורכי דין צריכים לשלוט בכמה תחומים על מנת שיוכלו לטפל בתיק שלכם. תחום אחד הוא סדרי דין- עורך הדין המייצג צריך להכיר את הכללים הנוגעים לסוג המשפט- אזרחי או פלילי, ואיך נראית ופועלת מערכת החוקים. לדוגמא, עורך דין שמתבקש לנהל תיק במשפט פלילי, צריך להכיר את החוקים והכללים הנוגעים למשפט פלילי.

על עורך הדין שלוקחים לדעת גם את כל הכללים הקשורים לראיות שאותם מגישים לבית המשפט- מה נחשב לראיה ואפשר להגיש כראיה, מי יכול להעיד ומי לא וכן הלאה.

אם כן, עורכי דין ברחובות צריכים להבין את דיני הראיות, פסיקות וכל כלל אחר שנוגע לניהול תיק בסוג המשפט בו הוא מייצג את הנתבע/תובע. לכל סוג הליך יש את הנהלים שלו ואופן ההתנהלות שהוא דורש, בהתאם לתחום שבו ההליך מתבצע.

ניסיון
עורכי דין מנוסים הם לרוב עדיפים על פני אלו שאין להם ניסיון כיוון שהם כבר תרגלו את הדברים ויודעים איך להימנע מטעויות של מתחילים. משום כך, ההליך מתנהל בצורה טובה ומהירה יותר. כמובן שהניסיון גם מגדיל את הסיכויים לזכייה בהליך המשפטי

איזה שירותים נותן עורך דין נוטריון ברחובות?

משרדנו משרד אירנה פיין נותן את כל שירותי נוטריון, הסכמי ממון, חתונה אזרחית, משפט צבאי, אזרחות, תרגומים נוטריונים ועד שירותם רבים אחרים. ניתן לראות את כל השירותים שלנו באתר.

מה ההבדל בין עו"ד לנוטרוין?

נוטריון הוא עורך דין אשר יש לו ניסיון משפטי של לפחות 10 שנים. נוטריון קיבל הכשרה מיוחדת ויכול לחתום על מסמכים מסוימים שעורך דין לא יכול. לא יודעים אם אתם צריכים נוטריון או עו”ד צרו איתנו קשר ונעזור לכם.

מה המיקום של עורך דין ברחובות?

משרדנו ממוקם במרכז העיר רחובות. במקרים רבים אין צורך להגיע למשרד וניתן לעשות הכל אונליין. צרו איתנו קשר וניתן לכם את כל המידע הדרוש.

איזה שפות דובר עורך דין?

עורכת דין אירנה פיין דוברת 7 שפות ותוכל לעזור לכם בייעוץ משפטי. פנו אלינו עכשיו לקבלת ייעוץ משפטי ללא תשלום.

    שם + משפחה (חובה)

    האימייל: (חובה)

    מספר טלפון (חובה)

    ספרו לנו איך נוכל לעזור לכם?

    שילחו לנו את הקבצים לבדיקה והצעת מחיר

    גרור ושחרר קבצים כאן
    או

    תוכלו גם לשלוח לנו ישירות למייל
    [email protected]
    או לחייג ישירות
    0515533400

    נוטריון ברחובות

    עו”ד ונוטריון אירנה פיין

    רחוב: אחד העם 1, רחובות

    בניין לב רחובות

    שעות פעילות בין 9:00 -18:00

    ניתן לקבוע פגישה בטלפון

    051-55-33-400

    דוא”ל: [email protected]

    ניתן לבצע אצלנו את כל סוגי עבודות הנוטריון במשרדנו ברחובות:

    תפריט נגישות

    Call Now Buttonצלצלו עכשיו 0515533400