הסכם ממון בעיר ברחובות - נוטריון אירנה פיין

 

עו"ד ונוטריון אירנה פיין
К НОТАРИУСУ-АДВОКАТУ ИРЕНЕ ФАЙН
051-55-33-400
רוסית - РУССКИЙ, אוקראינית - УКРАЇНСЬКА МОВА, אנגלית - ENGLISH , ספרדית - ESPAÑOL , רומנית - LIMBA ROMÂNĂ ,צרפתית – FRANÇAIS

משרד עורך דין ברחובות לעריכת הסכם ממון בשירות אישי המתמחה בעריכת הסכמי ממון נוטריונים בסטטוס: בין ידועים בציבור, טרום נישואים, לאחר הנישואין, חיים משותפים.

עורך דין המתמחה בתחום הסכמי ממון

הדרך הנכונה לעשות הסכם ממון היא לפנות לעורך דין המתמחה בתחום. ההסכם יובא לאישור של בית-משפט לענייני משפחה (הוראות סעיף 2 לחוק יחסי ממון בין בני-זוג התשל”ג-1973).
• 2
ההסכם תקף רק לאחר אישורו של בית המשפט
בניגוד לחוזה רגיל, בו חתימת הצדדים עליו מחייבת אותם ללא כל אישור נוסף, להסכם ממון יש תוקף משפטי רק לאחר שאושר על-ידי בית המשפט. במהלך הדיון יקריא השופט את סעיפי ההסכם, יבדוק שכל אחד מהצדדים מבין על מה הוא חותם ויוודא כי הכל נעשה מתוך רצון חופשי של שני הצדדים.
• 3
בדרך כלל חותמים על הסכם ממון במצבים הבאים: • לפני הנישואין – כדי להגן על זכויותיכם ולהגן עליהם במידה וייווצר סכסוך; • כאשר אחד מבני הזוג מקבל כסף מחוץ למסגרת נישואין, כגון ירושה וכדומה – רצוי לעשות הסכם ממון אם אותו בן זוג, שקיבל את כסף או נכס, לא מתכוון להכניס אותם לשימוש משפחתי; • כאשר אחד מבני הזוג מקים עסק – באמצעות הסכם כזה ניתן להגן על הזכויות בעסק וגם להבטיח את הזכויות של בן הזוג השני והצאצאים, במידה והעסק יקרוס כלכלית; • נישואין שניים – במידה ולאחד מבני הזוג יש ילדים מנישואיו הקודמים, והוא מקבל או משלם מזונות, יש לציין זאת בהסכם ממון, על מנת למנוע פגיעה אפשרית בקטינים המעורבים, במקרה של פירוד;
• 4
פרטו נכסים שברשותכם לפני הנישואין והגדירו מי מהם יהיו חלק מהרכוש המשותף
במסגרת ההסכם כל אחד מבני הזוג מונה את הרכוש שיש לו מהתקופה שלפני הנישואין ואיזה חלק הוא רוצה להכניס לרכוש המשפחתי המשותף.
• 5
עסקים ובעלי עסקים
אם יש לכם עסק שהוקם לפני הנישואין, הגדירו אם ברצונכם לכלול אותו ברכוש המשותף או לא. אם לא תגדירו זאת בהסכם ממון, משמעות הדבר היא ששני בני הזוג נושאים בזכויות העסק ובחובותיו, ואין זה משנה על שם מי העסק רשום בפועל.
• 6
שינוי הסכם ממון
על מנת לשנות הסכם ממון נדרש שינוי נסיבות קיצוני! כדי להימנע ממצב מסובך, בקשו לכלול בהסכם מספר סעיפים גמישים, אשר יאפשרו שינויים בהסכם בדרך פשוטה.

הסכם ממון

 

כיום, עריכת הסכם ממון בין בני זוג הפך לדבר שיגרתי ביותר ואף נחשב בקרב רבים כחלק בלתי נפרד מתכנון החתונה. בעידן המודרני, בו קיים שיווין רב יותר בין בני זוג, עריכת הסכם ממון הוא צעד הגיוני וחשוב בתכנון החיים המשותפים.

כולנו מבינים שנישואין, מאושרים ככל שיהיו, עלולים להסתיים בבוא היום ואחוזי הגירושין הגבוהים הם עדות ברורה לכך. הסכם ממון נועד להקנות לבני הזוג שקט נפשי ולעגן את הצעדים הכלכליים שינקטו במידה ויום אחד יחליטו בני הזוג להיפרד לדרכים נפרדות.

בעבר, הסכם ממון היה מקובל בעיקר במקרים בהם קיימים פערים כלכליים גדולים בין בני הזוג, אולם כיום הסכמי ממון נערכים עבור זוגות מכל הסוגים. מטרתו של הסכם הממון הוא להבטיח כי במידה ובני הזוג יפרדו, נושאים מרכזיים כגון חלוקת רכוש והון, תעשה בצורה חלקה ומהירה, בהתאם לתנאים עליהם הסכימו בהסכם הממון.

כידוע, החלק הקשה והמייגע ביותר בהליך הגירושין הוא יישוב מחלוקות בנושא רכוש והון משותף. למרבה הצעד, במקרים רבים בהם הליך הגירושין התחיל בצורה הדדית ושלווה, נושא חלוקת הרכוש מצליח להפר את השלווה ולהפוך את בני הזוג לאויבים של ממש.

עריכת הסכם ממון לפני הנישואין מאפשר לבני הזוג לסגור פרק זה מראש ומנוע אי אלו דאגות במהלך חיי הנישואין. הסכם ממון מקנה לבני הזוג שקט נפשי ומסדיר את ענייני הרכוש וההון מבעוד מועד.

עריכת הסכם ממון חייבת להיעשות בעזרת עורך דין מנוסה ומקצועי, על מנת להבטיח כי על אף האופטימיות של בני הזוג, ייחתם ביניהם הסכם הוגן שיהיה מקובל על שני הצדדים במקרה בו חלילה יחליטו להתגרש. על מנת להבטיח שקט נפשי אמיתי, חשוב לחתום על הסכם ממון מציאותי והוגן, ועם התחשבות אמיתית באפשרות של גירושין בעתיד.

    שם + משפחה (חובה)

    האימייל: (חובה)

    מספר טלפון (חובה)

    ספרו לנו איך נוכל לעזור לכם?

    שילחו לנו את הקבצים לבדיקה והצעת מחיר

    גרור ושחרר קבצים כאן
    או

    תוכלו גם לשלוח לנו ישירות למייל
    [email protected]
    או לחייג ישירות
    0515533400

    נוטריון ברחובות

    עו”ד ונוטריון אירנה פיין

    רחוב: אחד העם 1, רחובות

    בניין לב רחובות

    שעות פעילות בין 9:00 -18:00

    ניתן לקבוע פגישה בטלפון

    051-55-33-400

    דוא”ל: [email protected]

    ניתן לבצע אצלנו את כל סוגי עבודות הנוטריון במשרדנו ברחובות:

    תפריט נגישות

    Call Now Buttonצלצלו עכשיו 0515533400