שירותים נוטריוניים בבת ים

 

עו"ד ונוטריון אירנה פיין
К НОТАРИУСУ-АДВОКАТУ ИРЕНЕ ФАЙН
051-55-33-400
רוסית - РУССКИЙ, אוקראינית - УКРАЇНСЬКА МОВА, אנגלית - ENGLISH , ספרדית - ESPAÑOL , רומנית - LIMBA ROMÂNĂ ,צרפתית – FRANÇAIS

שירותים נוטריוניים בבת ים

שירותים נוטריוניים בבית ים כוללים מגוון שירותים הנוגעים למסמכים משפטיים ורשמיים. חלק מהשירותים הם שירותים הנדרשים גם במדינת ישראל עצמה וחלקם מיועד עבור מדינות אחרות. בעבר, הייתה חלוקת תפקידים בין נוטריון ונוטריון ציבורי כאשר נוטריון ציבורי לא היה בהכרח עורך דין והאישורים אשר נתן היו תקפים למדינת ישראל בלבד אך בעקבות שינוי חוקתי שנעשה היום כל הנוטריונים בארץ יכולים לתת שירותים הן עבור מסמכים המיועדים לשימוש בארץ והן כאלו המיועדים לעבודה מול מדינות אחרות וכולם חייבים להיות עורכי דין, ולא סתם עורכי דין אלא כאלו שיש להם ניסיון רב בעבודה כעורכי דין בארץ.

מחירן נוטריון 2020 – אישור נכונות של תרגום:

עד 100 מילים ראשונות 211 ש”ח

לכל 100 מילים נוספת או חלק מהן עד 1000 מילים 167 ש”ח

העתק נוסף לאותו תרגום  66 ש”ח

המחירים לא כוללים מע”מ

ניתן לשלוח את המסמכים במייל

שירותים נוטריוניים בבת ים המיועדים לשימוש פנימי בארץ

נוטריונים עוסקים בעריכה אימות ואישור של מסמכים משפטיים. חלק מהצורך בשירותים נוטריוניים בבת ים נובע מהצורך לאשר כי מסמך מסוים הוא אכן המסמך המקורי או כי החתימה על מסמך כלשהי היא תקפה ובעלת תוקף משפטי חזק. ייפוי כח שניתן לבנק משכנתאות בעת קבלת הלוואת משכנתא היא דוגמה לשירות כזה. בנקי המשכנתאות בארץ יידרשו על פי רב אימות חתימה נוטריוני על ייפוי הכח שניתן להם על יד מי שרכש את הדירה. ייפוי כח נותן לבנקים שנתנו את ההלוואה את הסמכות והכוח למכור את הדירה במידה והלווה אינו עומד בחובותיו ואינו מחזיר את ההלוואה בזמן. מרגע שהלווה חותם על ייפוי הכח הזה ועד הרגע בו ההלוואה מוחזרת, אין ללווה סמכות או יכולת לבטל את ייפוי הכח.

דוגמה נוספת היא רשימת מלאי של בית עסק. לעתים, חברות הביטוח דורשות קבלת רשימת מלאי (מצאי) אחרי שעברה אישור של נוטריון. עד לפני מספר שנים, מתן אישור על רשימת מצאי היה חלק ממכלול שירותים נוטריוניים בבת ים שנקבעו במפורש בחוק, היום האישור יינתן במסגרת של אישורים כללים שנוטריון רשאי להוציא, ובלבד שהוא מכיר וביצע את ספירת המלאי בעצמו או היה מעורב בה.

גם כאשר מוסד כלשהו דורש לקבל לידיו תעודה מקורית – ניתן להשתמש ולהשאיר בידי המוסד במקום את התעודה המקורית עותק מצולם של התעודה לאחר שהעותק קיבל אישור של נוטריון בבת ים על כך שהוא נבדק ונמצא זהה לתעודה המקורית.

בין כלל שירותים נוטריוניים בבת ים שניתן לקבל המיועדים לשימוש בארץ: קבלה ואישור של תצהיר משפטי, אישור הסכם ממון טרום נישואין, אישור צוואה ועוד.

שירותים נוטריוניים בבת ים המיועדים לשימוש בחו”ל

אחד השירותים העיקריים שנוטריונים בבת ים מעניקים הוא תרגום נוטריוני של מסמכים לשפות שונות הנדרשות במדינות השונות. אדם החושב להגר, לקבל אזרחות זרה, להוציא וויזה, לנסוע ללימודים במדינה זרה או לעשות רילוקיישן זמני לצרכי עבודה יזדקק לשלל תעודות ומסמכים. חלק מהתעודות מיועדות להוכיח כי לאדם שורשים חזקים הנטועים בארץ ועצם זה שהוא מגיע לאותה המדינה הזרה לצורך כלשהו אינו מעיד על כוונתו להשתקע באותה המדינה. קחו לדוגמה מי שמתכוון להינשא בנישואים אזרחיים בבריטניה, ארץ המאפשרת נישואים אזרחיים גם לאנשים שאינם אזרחי המדינה ואף לזוגות גאים – יידרש להוציא וויזה מיוחדת שבו תיבדק, בין היתר, זיקתו לישראל. מסמכים אחרים מעידים על רקע השכלתי או מקצועי לצורך קבלה למוסד לימודים בחו”ל או לצורך קבלה לעבודה. מסמכים רבים נחוצים כדי להוכיח קשר משפחתי ובעקבותיו זכאות לקבלת אזרחות זרה – תעודות נישואין ולידה, תעודות אימוץ ועוד.

אישור נוטריוני על נכונות תרגום הוא חלק ממכלול שירותים נוטריוניים בבת ים הניתנים כאשר יש צורך להציג מסמכים שהם במקור בעברית – בשפה זרה בחו”ל או בשגרירויות הזרות. לפני שניתן יהיה להשתמש בתרגום יש צורך להחתים את האישורים בחותמת אפוסטיל שגם אותה אפשר להחתים דרך הנוטריון על מנת לתת תוקף בינלאומי לאישורים.

    שם + משפחה (חובה)

    האימייל: (חובה)

    מספר טלפון (חובה)

    ספרו לנו איך נוכל לעזור לכם?

    שילחו לנו את הקבצים לבדיקה והצעת מחיר

    גרור ושחרר קבצים כאן
    או

    תוכלו גם לשלוח לנו ישירות למייל
    [email protected]
    או לחייג ישירות
    0515533400

    נוטריון ברחובות

    עו”ד ונוטריון אירנה פיין

    רחוב: אחד העם 1, רחובות

    בניין לב רחובות

    שעות פעילות בין 9:00 -18:00

    ניתן לקבוע פגישה בטלפון

    051-55-33-400

    דוא”ל: [email protected]

    ניתן לבצע אצלנו את כל סוגי עבודות הנוטריון במשרדנו ברחובות:

    תפריט נגישות

    Call Now Buttonצלצלו עכשיו 0515533400