שירותים נוטריוניים בבני ברק

 

עו"ד ונוטריון אירנה פיין
К НОТАРИУСУ-АДВОКАТУ ИРЕНЕ ФАЙН
051-55-33-400
רוסית - РУССКИЙ, אוקראינית - УКРАЇНСЬКА МОВА, אנגלית - ENGLISH , ספרדית - ESPAÑOL , רומנית - LIMBA ROMÂNĂ ,צרפתית – FRANÇAIS

שירותים נוטריוניים בבני ברק

למה מתכוונים כאשר אומרים “שירותים נוטריוניים בבני ברק”? מי רשאי לתת שירותים נוטריוניים בבני ברק? מה העלות של שירותים נוטריוניים בבני ברק? על כל השאלות האלו ועד – נענה בהמשך המאמר.

מחירן נוטריון 2020 – אישור נכונות של תרגום:

עד 100 מילים ראשונות 211 ש”ח

לכל 100 מילים נוספת או חלק מהן עד 1000 מילים 167 ש”ח

העתק נוסף לאותו תרגום  66 ש”ח

המחירים לא כוללים מע”מ

ניתן לשלוח את המסמכים במייל

מה זה בעצם שירותים נוטריוניים בבני ברק?

שירותים נוטריוניים בבני ברק הם שירותים הניתנים על ידי נוטריון – אדם שקיבל אישור מהמדינה לערוך, לאמת ולאשר מסמכים ותעודות רשמיים. כאשר אומרים מסמכים ותעודות רשמים מתכוונים לשלל מסמכי נייר (לרב) שמוסדות שונים מוציאים, כאלו אשר ניתן להציג בבית המשפט או בפני מוסדות אחרים בכדי לקבל הטבות מסוימות או זכויות. קחו לדוגמה חשבון חשמל – חשבון החשמל הוא מסמך רשמי שיכול לעזור במתן עדות לגבי כתובת המגורים של האדם והוכחה כי הוא אכן גר באותו המקום ומשתמש בחשמל. חוזה שכירות יכול לעזור לקבל תו חניה מהעירייה, ואילו תעודת לידה עוזרת להוכיח את גילו של האדם כמו גם את מקום הולדתו.

תעודות ומסמכים משפטיים לא תמיד מונפקים על ידי משרדים ממשלתיים.  כבר בדוגמאות שנתנו אפשר למצוא את חוזה השכירות או חשבון החשמל אך הם יכולים להגיע בצורות רבות נוספות. תעודה המעידה על מקצוע, למשל חשמלאי מוסמך, היא תעודה רשמית, לפעמים אפילו מכתב אישי יכול לקבל נופך רשמי אם הוא מוגש כראיה למשרד הפנים במטרה להוכיח קשר בין בני זוג, לדוגמה.

דוגמה נוספת למסמכים רשמיים הן חוות דעת מקצועיות. חוות דעת מקצועית אשר ניתנה על ידי איש מקצוע – למשל לגבי מקור דליפה הגורמת לרטיבות, או חוות דעת בנוגע לתיקונים אחרים נחוצים בבית משותף. גם אבחנה רפואית יכולה להוות מסמך רשמי או תוצאות בדיקות רפואיות.

מי רשאי לתת שירותים נוטריוניים בבני ברק?

רק נוטריונים מוסמכים רשאים לתת שירותים נוטריוניים בבני ברק. נוטריונים הם עורכי דין בעלי ותק רב שקיבלו אישור מהמדינה לשמש כנוטריונים לאחר שעברו קורסים מיוחדים בנושא ועמדו בפני ועדה משולבת של אנשי מקצוע שונים שבחנו לא רק את הידע המקצועי אלא גם וידאו שאין לאדם המבקש להיות נוטריון עבר פלילי או משמעתי עם לשכת עורכי הדין. אנשים אלו מצטיידים בחותם נוטריון רשמי העשוי מתכת – חותם לחץ, הכולל את שמם ואת המילה נוטריון בשלוש שפות. גם החותם וגם חתימתם נשמרים במשרד המשפטים וניתן לקבל אישור בהינתן החותמת כי אכן מדובר בנוטריון רשמי ומוסמך ולא במתחזה. את האישור ניתן לקבל בבתי משפט ברחבי הארץ והוא נקרא חותמת אפוסטיל – אישור זה אף מקנה לאישור הנוטריוני שהתקבל מהנוטריון שנתן שירותים נוטריוניים בבני ברק תוקף בינלאומי.

מה העלות של שירותים נוטריוניים בבני ברק?

תפקיד הנוטריוניים הוא למעשה תפקיד ציבורי ולכן קיים תעריף רשמי ואחיד המחייב את כל הנוטריונים בארץ ישנה רשימה מוסדרת של שירותים נוטריוניים שאותם ניתן לקבל ועבור כל אחד ואחד מהם ישנו הסכום המדויק שאותו יש לשלם עבור קבלת השירות.

כיוון שמרבית העבודה נוגעת למסמכים בעלי אורך משתנה, העלות נקבעת פעמים רבות על סמך מספר המילים או מספר הדפים במסמך. נוסף לעלויות הרגילות הנקובות בתעריפון, ישנן עלויות נוספות נקובות לגבי מקרים מסוימים דוגמת קבלת השירות מחוץ למשרדי הנוטריון, מחוץ לשעות העבודה או מתן אישורים נוטריוניים בשפה שאינה עברית, אנגלית או ערבית.

מלבד המחירים הנקובים בתעריף האחיד, זה אשר משתנה מדי שנה ומתעדכן בתחילתה בהתאם למדד המחירים לצרכן – ישנן עלויות נוספות נדרשות לטיפול במסמכים רשמיים. העלות הנקובה בתעריף היא עבור קבלת אישור נוטריוני אך לזה יש להוסיף את עלות העריכה, הניסוח או התרגום הנדרשים כתנאי מקדים לקבלת האישור. לדוגמה – נוטריון יכול לאשר צוואה בתעריף הנקוב, אולם עריכת הצוואה וניסוחה – הקודמים למתן האישור – יידרשו מחיר נוסף אשר תלוי בגורמים רבים, בין היתר מורכבות הצוואה הנדרשת.

    שם + משפחה (חובה)

    האימייל: (חובה)

    מספר טלפון (חובה)

    ספרו לנו איך נוכל לעזור לכם?

    שילחו לנו את הקבצים לבדיקה והצעת מחיר

    גרור ושחרר קבצים כאן
    או

    תוכלו גם לשלוח לנו ישירות למייל
    [email protected]
    או לחייג ישירות
    0515533400

    נוטריון ברחובות

    עו”ד ונוטריון אירנה פיין

    רחוב: אחד העם 1, רחובות

    בניין לב רחובות

    שעות פעילות בין 9:00 -18:00

    ניתן לקבוע פגישה בטלפון

    051-55-33-400

    דוא”ל: [email protected]

    ניתן לבצע אצלנו את כל סוגי עבודות הנוטריון במשרדנו ברחובות:

    תפריט נגישות

    Call Now Buttonצלצלו עכשיו 0515533400