חתונה אזרחית

 

עו"ד ונוטריון אירנה פיין
К НОТАРИУСУ-АДВОКАТУ ИРЕНЕ ФАЙН
051-55-33-400
רוסית - РУССКИЙ, אוקראינית - УКРАЇНСЬКА МОВА, אנגלית - ENGLISH , ספרדית - ESPAÑOL , רומנית - LIMBA ROMÂNĂ ,צרפתית – FRANÇAIS

חתונה אזרחית

חתונה אזרחית בקפריסין, היא החתונה האזרחית שיש לה את הביקוש הגבוה ביותר, הקפריסאים הם גמישים בכל מה שקשור לתהליך של חתונה אזרחית, והם מאפשרים גם ל-2 זרים להתחתן בשטח מדינתם , עלות טיסה לקפריסין אינה גבוהה , והטיסה אינה נמשכת זמן רב, ולכן ישראלים רבים מעדיפים להתחתן בקפריסין ולא בפרגוואי או צ’כיה.

מי שהגיע לקפריסין במסגרת חבילת נופש ” חתונה אזרחית” יכול לנצל את הימים שנותרו לו לטיולים ברחבי קפריסין שהיא מדינה שיש בה לא מעט אתרי תיירות היסטוריים ודתיים, ובנוסף יש בה לא מעט אתרי טבע מרשימים, וחופי ים משגעים.

הסכם ממון

נחתם ע”י נוטריון עו”ד

צרו איתנו קשר להצעת מחיר

הייעוץ ללא תשלום

.

חתונה אזרחית בקפריסין בעיר לרנקה

לאחר שהסתיים טקס חתונה אזרחית בלרנקה אתם יכולים לצאת כעת כזוג נשוי לכל דבר, לסיורים וטיולים באתרי טיול בעיר לרנקה או בקרבתה . מי שירצה יוכל להנות מחופשת בטן גב בחופי לרנקה הצלולים ושטופי השמש, ומי שירצה יוכל לבקר בסכר קלבסוס המאפשר תצפית מרהיבה על העיר, אפשרות נוספת היא ביקור בכנסיות כמו כנסית לזרוס הקדוש שהיא שריד מהמאה ה-9 או במצודת לרנקה שעל הטיילת.

חתונה אזרחית בקפריסין בעיר לימסול

גם כאן בעיר לימסול לאחר שסיימתם את הטקס הרשמי של החתונה האזרחית אתם יכולים לנוח בבית המלון ולהתפנק בו אך גם לצאת ולבקר באתרים שונים בלימסול ובקרבתה, בינהם העיר העתיקה קוריון, או הטיילת החדשה של לימסול או ביקור באחד היקבים שבאזור לימסול. וכמובן שאפשר לנוח בטן גב באחת רצועות החוף היפות של לימסול.

חתונה אזרחית בקפריסין בעיר פאפוס

ערכתם חתונה אזרחית בקפריסין בעיר פאפוס? סיימתם אותה כעת הגיע הזמן לצאת כזוג לסיורים בעיר פאפוס. העיר מחולקת לשני חלקים לעיר פאפוס העתיקה שקיימת עוד מימי הרומאים, ולעיר פאפוס החדשה, בין האתרים שתוכלו לבקר  בהם כדאי לציין בהם את טירת המושל, הנמל העתיק, המוזיאון הארכיאולוגי שבעיר, ועוד. בנוסף לכך ניתן לסייר בטיילת החדשה שבעיר, ובאזורים חדשים שישנם בפאפוס החדשה. הכוללים קניונים בתי קפה ועוד.

זהו מאמר שנותן לכם כמה דוגמאות על קצה המזלג , לאפשרויות של טיולים וסיורים בערים השונות שבהם נהוג לערוך חתונה אזרחית בקפריסין, מי מכם שמתכוון להישאר בקפריסין לאחר שסיים את החתונה האזרחית ורוצה להנות קצת מטיולים באתרי תיירות יכול לעשות קצת שיעורי בית לפני היציאה לקפריסין וללמוד על האתרים השונים.

הסדרת חלוקת רכוש לפני החתונה

לפעמים בני זוג מחליטים כי גירושין הוא הפתרון הכי טוב בעבור שניהם. הם פותחים בהליך, פותחים תיק גירושין והכל עובר בקלות עד שהגיעה השעה לדבר על חלוקת הרכוש. כל אחד דורש לקבל את מה שמגיע לו ונאבק בשיניים על מנת להשיג זאת. אך מה למעשה מגיע לכל אחד מהצדדים? באמצעות הסכם פשוט בשם הסכם ממון ניתן להחליט על עניינים אלו הרבה לפני שמתחייבים זה לזה.

אז מה זה בעצם ההסכם הזה ולמה הוא נועד?

הסכם ממון, שניתן גם לקרוא לו הסכם טרום נישואים, הוא הסכם משפטי, עליו חותמים בני הזוג לפני שהם מתחייבים זה לזו. ההסכם נועד להסדיר את ענייני הרכוש ומנוסח לפי רצון כל אחד מהם. אם גירושין זה הגורל של בני זוג, הסכם ממון יעזור להגן על כל אחד מהצדדים וימנע ויכוחים בשיאו של הליך חלוקת רכוש כיוון שההסכם מפרט מה תהיה החלוקה- מה מסכך כל הרכוש של בני הזוג יהיה רכוש אישי ומה מהרכוש יהיה רכוש משותף של שניהם. למעשה, כאשר פותחים בהליך גירושין רכוש שנקבע כי יהיה רכוש אישי יישאר בבעלות כל אחד מבני הזוג והרכוש שנקבע כי יהיה משותף יחולק ביניהם, והכל על פי מה שבני הזוג קבעו יחד.

בני הזוג צריכים לחתום על הסכם ממון אך ורק מול נוטריון שמתמחה בתחום, משום שיש לו את הידע הנדרש בתחום דיני משפחה ויש לו ניסיון בעריכת מסכמים מסוג כזה. אם בני הזוג מעוניינים לשנות סעיפים בהסכם, עליהם לחתום על הסכם חדש שסעיפיו שונו בהתאם. חייבים לאשר הסכם ממון בבית משפט, אחרת לא יקבל תוקף משפטי.

חלוקת רכוש היא נושא רגיש ומסובך בעיקר בקרב בני זוג שמגיעים מרקעים כלכליים שונים. אם אחד הצדדים הוא מרקע כלכלי נמוך והצד השני מהקצה השני של הסקאלה. הצד הראשון דורש לקבל את המגיע לו והשני דורש להגן על הרכוש שצבר בחיי הרווקות.
לא משנה מה הפער הכלכלי בין בני הזוג, מאוד חשוב שתתבצע חלוקת רכוש הוגנת, והיא זו שתהפוך כל הליך גירושין לדבר קצת פחות מכאיב לשני הצדדים.

נוטריון ברחובות

עו”ד ונוטריון אירנה פיין

רחוב: אחד העם 1, רחובות

בניין לב רחובות

שעות פעילות בין 9:00 -18:00

ניתן לקבוע פגישה בטלפון

051-55-33-400

דוא”ל: [email protected]

ניתן לבצע אצלנו את כל סוגי עבודות הנוטריון במשרדנו ברחובות:

תפריט נגישות

Call Now Buttonצלצלו עכשיו 0515533400